content image

"Zeer bevlogen mensen met verstand van de Beautybranche."

Corné, Cest Moi | Breda

Inkoppers

Waarom gebruik je titels en koppen? Om aandacht te trekken? Om nieuwsgierigheid te kweken? Als belofte van wat er gaat komen? Of om je lezer te verleiden door te lezen? Waarschijnlijk allemaal! Toch liegen de statistieken er niet om: 8 van de 10 mensen lezen de titel wel, maar slechts 2 van de 10 lezen ook de rest van de tekst.

Het kan genadeloos mis gaan met koppen en titels. Als je lezer niet wordt geprikkeld door je titel, leest hij je tekst helemaal niet. En heb je voor niets je best gedaan.

Veel mensen denken dat je talent moet hebben om een goede kop te kunnen maken. Maar talent is echt niet nodig. Inspiratie evenmin. Iedereen kan het leren. Hieronder drie tips:

1. Focus op de voordelen die je lezer kan behalen door je tekst te lezen.
   (Meer energie met goede voeding)

2. Laat in je titel zien welk probleem je oplost
  (10 tips om je huid te verbeteren)

3. Stel een vraag
 (Hoe kun je afvallen en toch alles blijven eten wat je wilt?)

Succes met de inkoppers!